Jak skompletować torby reklamowe na konferencję?

0
519

Szkolenia, sympozja oraz konferencje i targi. To idealny czas na zdobycie nowych klientów i mnóstwo kontaktów. Jeżeli jesteś organizatorem takiego wydarzenia, koniecznie zobacz, jak się do tego przygotować. Pamiętaj, że poza planem, ciekawymi prelegentami, nie możesz zapomnieć o odpowiednich upominkach, które otrzyma każdy z obecnych.

Nie mamy wątpliwości, że każda konferencja to duża szansa na nawiązanie kilku dobrze rokujących kontaktów. Jednak nie wystarczy tylko wręczyć wizytówkę i liczyć na kontakt zwrotny. W dobrym tonie przystało przygotowanie prezentów, w których mogą znaleźć się kubki reklamowe, broszury, katalogi i inne gadżety, które pozostaną na dłużej.

Dobra oferta to podstawa

Skupmy się na upominkach, które będziesz wręczać uczestnikom konferencji pod koniec wydarzenia. Zazwyczaj dzielimy to na kilka etapów – pierwszym to przejrzyste zaprezentowanie swoich usług czy produktów. Dlatego katalog, drobne próbki i ulotki to podstawa. Nie zapomnij też dodać swoją wizytówkę, aby dana osoba skorzystała z bezpośredniego kontaktu.

Drugą rzeczą są gadżety reklamowe z logotypami firmy. Tutaj panuje pełna dowolność i tak naprawdę wiele zależy od branży jaką reprezentujesz. Są jednak uniwersalne, takie jak kubki z nadrukiem, które sprawdzą się dla każdego biznesu. Jest to trwały, estetyczny i bardzo użyteczny gadżet, a na takich powinieneś bazować. Dlaczego? Pamiętaj, że potencjalny klient jest zasypywany wieloma materiałami przy okazji dużych konferencji czy targów. Te małe, powtarzające się zazwyczaj skończą w szufladzie lub kartonie, do którego nikt nie zagląda. A z kubka każdy będzie chciał skorzystać, bo takich nigdy za wiele.

Pamiętaj, trwałe gadżety to najlepsze gadżety

Trzecia kategoria dodatków do torby reklamowej to produkt najczęściej w ogóle nie związany z ofertą. Na przykład lizak z wypisanym logo firmy, albo krówki. To pozwala na przygotowanie kompletnego prezentu. Pamiętaj – oferta, gadżet użyteczny, który będzie codziennie w rękach potencjalnego klienta, oraz coś miłego, by torba reklamowa nie skończyła swojego żywota w kartonie dla niepotrzebnych gratisów.