Kubek reklamowy

0
559

Wśród szerokiej gamy oferowanych na rynku gadżetów reklamowych, kluczowe miejsce zajmują kubki reklamowekubki z własnym nadrukiem. To jeden z produktów zaliczany do bardzo udanej formy materiałów promujących daną firmę. Ta metoda marketingowa nie należy do specjalnie kosztownych, a na pewno jest bardzo skuteczna. Każdy z nas używa naczyń do spożywania napojów. Na kubku można nanieść nie tylko logo lub nazwę firmy, ale też spersonalizowany nadruk, obrazek, grafikę związane z wybraną marką.

Kubek reklamowy pełni nie tylko ozdobną funkcję, przypominając swoim wyglądem o istnieniu i stałej dostępności danej firmy oraz jej usług. Jest przedmiotem funkcjonalnym, lubianym, często traktowanym z sentymentem i co bardzo ważne dla jego roli reklamowej – pozostaje w zasięgu wzroku nie tylko osoby bezpośrednio z niego korzystającej, ale także innych pozostających w otoczeniu osób. Takie działanie marketingowe jest więc przemyślane, a przekaz trafia do szerszego grona i może się rozprzestrzeniać, poszerzając tym samym grono klientów.

Ze względu na różne metody nadruku na kubkach, zróżnicowane są również koszty z tym związane. Najtańszy proces, a jednocześnie najmniej trwały to sitodruk, najtrwalszy nadruk powstaje przy użyciu kalki ceramicznej. Natomiast piaskowanie – to najdroższa metoda ręcznego grawerowania, a przy tym najbardziej dokładna i trwała.

Obecnie wśród firm oferujących nadruki na naczyniach, dostępne są takie, które oferują nadruki całej linii ceramicznej, a więc kubków, filiżanek, dzbanków. Takie nadruki stanowią nie tylko doskonałą reklamę danej marki, ale mają też artystyczny wyraz, dostosowany do indywidualnych oczekiwań i preferencji zamawiającego.

Wybierając nadruk należy wziąć pod uwagę wielkość i kształt naczynia, a także zastanowić się czy pożądany rodzaj nadruku będzie pasował do powierzchni, na którą ma zostać naniesiony. W tym celu można zasięgnąć oczywiście rady specjalisty z firmy oferującej tego typu usługi i poprosić o projekt przed finalizacją zamówienia.