Stacjonarne punkty zakładów sportowych

0
106

Stacjonarne punkty bukmacherskie w Polsce

Już od kilu dobrych lat internet jest dla nas pierwszym źródłem informacji. Dlatego też oczywistym krokiem dla osoby zastanawiającej się, jak obstawiać mecze, jest zapoznanie się z treścią blogów bukmacherskich. Internet daje też przede wszystkim wygodną możliwość, jaką jest obstawianie zakładów online. Ktoś mógłby przypuszczać, że polskie stacjonarne punkty bukmacherskie odchodzą w zapomnienie, jednak nie jest to prawdą. Przede wszystkim korzystają z nich starsi gracze, którzy zżyli się już z takim sposobem obstawiania meczów lub innych wydarzeń. Wiele osób ceni sobie specyficzny charakter emocji, jakie pojawiają się podczas kontaktu z osobami podzielającymi ich hobby, co jest możliwe właśnie dzięki „naziemnym” punktom bukmacherskim. Zakłady sportowe wciąż są dla wielu osób rozrywką cenioną przede wszystkim ze względu na towarzyski charakter tego przedsięwzięcia. Wiele firm posiadających punkty stacjonarne jednocześnie prowadzi też działalność internetową. W Polsce mamy zaledwie dziewięć firm bukmacherskich działających legalnie, a siedem z nich posiada zezwolenie na zakłady online. Firmami, które prócz działalności internetowej prowadzą też punkty stacjonarne, są na przykład Fortuna, Milenium i STS. Opinie co do tego, czy lepiej robić zakłady w punktach stacjonarnych czy online, są różne.

Wady stacjonarnych bukmacherów

Wadą punktów „naziemnych” jest wysokie opodatkowanie wygranych. Ponieważ jednak punkty takie dbają o stałych klientów, posiadają także szereg zalet: oferują programy lojalnościowe, a przydzielane w nich bonusy są wysokie i stosunkowo łatwe w obrocie. Tym, co wciąż przyciąga graczy do stacjonarnych punktów bukmacherskich, jest też możliwość obstawienia w nich niskich i amatorskich lig piłkarskich. Niejednokrotnie osoby rozpoczynające przygodę z zakładami sportowymi w stacjonarnych punktach „przenoszą się” później do internetu ze względu na logistykę oraz brak wysokich podatków od wygranych, trzeba jednak zwrócić uwagę na fakt, że punkty stacjonarne, posiadające zalety, których brak stronom internetowym, nadal cieszą się ogromnym powodzeniem.