biznestorun.pl

zakladanie firmy czestochowa

zakladanie firmy czestochowa

Zarządzanie Konflikt w miejscu pracy – Dziewięć Porady dla Turning Into Connections konfliktów

W „idealnym” każdy pracy dogaduje. Nie ma żadnych sporów dotyczących tytułów, odszkodowanie, harmonogramów, zadań lub warunków środowiskowych. Nie ma żadnych konfliktów osobowości i nie ma molestowania seksualnego. Każdy pracownik bierze pełną odpowiedzialność za swoje czyny i nie próbuje umieścić winę na inną osobę lub wpływów zewnętrznych. Poznajesz to miejsce?

Niestety, dla większości z nas, to „doskonały” pracy nie istnieje. Zamiast tego, nasze miejsca pracy trzymać kobiety i mężczyzn, którzy pracują ciężej i dłużej, przy ograniczonych zasobach. Odizolowane od wsparcia tradycyjnej rodziny wielopokoleniowej, pracownicy są rutynowo żonglerka domu i pracy obowiązki. Zrozumiałe jest, że wielu z nas czuje się jak żyjemy w lęgowisk konfliktowych.

Moje dwadzieścia lat jako mediator nauczyły mnie, że większość konfliktów jest napędzany przez emocje, a nie logika. A większość bitew finansowe nie są tak naprawdę o pieniądze. W rzeczywistości większość konflikty zaczynają się ktoś czuje de-ceniony, odwołany lub lekceważeni. Wiele ofiar Madoffa powiedzieć, że najgorsze z jego zbrodni nie jest rzeczywista stracić ich zasobów, ale z emocji – uczuć oszukany, zdradzony, upokorzony i znieważony – że zostały one z lewej.

Zwykle nie dostać całą historię Za straszliwych aktów przemocy w miejscu pracy, które często pojawiają się w wieczornych wiadomościach. Klęski te zaczynają się jak wielu naszych sporów w miejscu pracy i możemy się od nich nauczyć. Wiemy, że na ogół ludzie, którzy popełniają te zbrodnie często mają historie poczucia wyobcowania i wyrzutek. Często widzą siebie jako ofiar, atakowany i bezsilni. Postawa ta ofiara promuje brak odpowiedzialności. Wszakże, jak niewinna, szokujące wyniki ich zbrodnie nie są ich wady.
Artykuł dzięki: