Przyczepa reklamowa, czyli niebanalny sposób na bilbord reklamowy  

0
75

Przyczepy reklamowe cieszą się coraz większą popularnością wśród reklamodawców. Mobilna reklama zyskała wielu zwolenników i jest coraz częściej wybieraną formą reklamy. Warto zatem bliżej przyjrzeć się tej niestandardowej formie reklamy, by móc lepiej zrozumieć jej działanie i korzyści wynikające z jej zastosowania. 

Przede wszystkim zasięg oddziaływania

Mobilna reklama zwiększa zasięg oddziaływania, a tym samym trafia do większej liczby klientów, którzy są potencjalnymi odbiorcami usług. Ponadto pozwala ona reklamować daną usługę lub dany produkt na niespotykaną dotąd skalę. Mobilny bilbord to doskonałe rozwiązanie zarówno dla małych przedsiębiorców, jak i dużych firm chcących pozyskiwać nowych odbiorców.

Jak to działa?  

Mobilna reklama polega na umieszczeniu bilbordu reklamowego na specjalnie przeznaczonej do tego przyczepie. Dwustronna powierzchnia reklamowa sprawi, że bilbord zobaczy więcej osób, co znacznie zwiększy skuteczność i zasięg kampanii reklamowej.

Przyczepa z bilbordem reklamowym może zostać umieszczona w przeznaczonym do tego miejscu lub poruszać się po ustalonej trasie (zasięg trasy do stu kilometrów) przez osiem godzin dziennie.

Niestacjonarnie i niestandardowo

Stacjonarne banery reklamowe trafiają do mniejszej liczby klientów, co potwierdzają najnowsze badania. Mobilna reklama stanowi alternatywę dla standardowych bilbordów reklamowych o ograniczonym zasięgu. Dlaczego tak się dzieje?

Stacjonarne bilbordy reklamowe przez swą powszechność przestały przyciągać uwagę potencjalnych odbiorców, a tym samym zmniejszyły swój zasięg oddziaływania. Warto zatem wybrać innowacyjne rozwiązania w dziedzinie reklamy.

Mobilna reklama, czyli w stronę sukcesu

Reklamy stanowią nieodzowny element pozyskiwania nowych klientów – tym samym przekładają się na zwiększenie zysków i umocnienie pozycji na rynku., dlatego tak ważne jest, by reklama swym zasięgiem objęła jak największą liczbę potencjalnych odbiorców.

Nowe standardy w reklamie

Warto mieć na uwadze, że inwestycja w reklamę to pierwszy krok do sukcesu, dlatego warto wybrać reklamę mobilną. Niestandardowa reklama to nowy standard usług reklamowych.

Reklama dostosowana do potrzeb

Mobilny bilbord może być zarówno samoistną kampanią reklamową, jak i uzupełnieniem tradycyjnych kampanii reklamowych – są doskonałym rozwiązaniem dla niskobudżetowych kampanii o charakterze lokalnym.