biznestorun.pl

zakladanie firmy a dofinansowanie

zakladanie firmy a dofinansowanie

Na przykład, gdy klient, który czeka na opóźnione dostawy jest zły i emocje są uruchomione wysoki, mogą one stać się krytyczna (bez uzasadnionej przyczyny) w innych, niepowiązanych dziedzinach usług lub leczenia. Zamiast polemizując każdy z tych zarzutów, to lepiej, aby dotrzeć do sedna problemu, który jest, że stracili zaufanie do Państwa dyspozycji i są zaniepokojeni nie otrzymują ich ważnej przesyłki (i potencjalne poważne efekt domina). Jeśli problem ten rdzeń jest skierowana przez pokazu empatii, jak sytuacja się czuć klienta, a także wyrazili kroki, aby go rozwiązać, a następnie przeszli długą drogę do satysfakcjonującego rozwiązania konfliktu.

Listen To skutecznie komunikować

W celu pełnego zrozumienia sporu drugiej osoby trzeba zadawać pytania i słuchać ich stronie historii. Należy również upewnić się, że nie ma żadnych nieporozumień poprzez wyjaśnienie poszczególne punkty sporne, które potrzebują jasności.

Takie podejście służy podwójnemu celowi. Po pierwsze, trzeba będzie poprawne informacje autentycznie zrozumieć pozycję skarga pochodzi. Po drugie, są postrzegane słuchać, być zrozumienia i empatii, które samo w sobie może rozbroić wcześniej podgrzewany konflikt. Pierwsze zakorzenione i defensywne nie będą miały taki sam pozytywny wpływ dodatni słuchanie i komunikacja będzie.

Wybierz spośród różnych opcji

Podobnie jak w przypadku wielu problemów, wymagających rozwiązywania konfliktów między stronami mogą przedstawiać różne możliwe rozwiązania. Ważne jest, aby wejść do rozwiązywania konfliktów z nich już myśli się najlepiej jak potrafisz.

To znak fachowca w rozwiązywaniu konfliktów, że „przyszedł do stołu” z różnych opcji, w jaki sposób problem może zostać rozwiązany. Jest to w przeciwieństwie do osoby nieprawidłowego który przychodzi jedynie koncentrować się na jednym z możliwych wyników, a kończy się okazję do ‚młotkiem kwadratowy kołek w okrągłym otworze „, jeśli nie jest to korzystne dla drugiej strony.
Artykuł dzięki: