Od wieków mówi się, że “reklama jest dźwignią handlu”. Oznacza to, że sukces(lub też porażka) firmy zależne są od stopnia, w jakim przedsiębiorstwo się promuje. Aby dotrzeć do potencjalnego klienta, nie wystarczy prowadzić samego marketingu internetowego, reklamować się za pomocą ulotek czy szyldów. Bardzo ważną rolę w reklamie firmy odgrywają również akcje promocyjne, pojawianie się na eventach i w końcu rozdawanie gadżetów z logiem firmy. Te ostatnie najbardziej zapadają klientom w pamięć. Zatem jakie gadżety reklamowe wybrać tak, aby nie leżały bezużytecznie, a sprawiały interesantowi oraz pracownikom uśmiech na twarzy? W tym artykule znajdziesz 4 pomysły na gadżety dla firm które zapewnią zapadnięcie w pamięć konsumentom, poprawę wizerunku oraz tym samym- większy zysk!
-
Butelka z filtrem
Kiedy za oknem bucha upał, a wiatraki pracują na największych obrotach, warto zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu. Pojemnik na wodę pomoże nie tylko utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia, ale także zbuduje wizerunek firmy jako spółkę przyczyniającą się do dbania o środowisko (butelka jest wielokrotnego użytku) oraz promującą zdrowie Dzięki swojej lekkiej wadze, klient będzie mógł śmiało zabrać ją na poranne biegi, siłownię czy zwykły spacer.
-
Kubek na kawę
Wiele osób nie wyobraża sobie poranka bez kubka kawy. Nic dziwnego, w końcu kto nie lubi aromatu kawy, która potrafi rozbudzić nawet najbardziej zmęczoną osobę? Dzięki kubkowi na kawę nie trzeba będzie już więcej stać w kolejce w kawiarni. Wystarczy poświęcić 3 minuty w domu aby zrobić napój, a potem przelać go do naczynia, które dzięki solidnej pokrywce nie wyleje ani kropli, a ponadto będzie dobrą promocją firmy.
-
Smycze
Smycze stanowią idealną zaczepkę na identyfikator czy klucze do domu. Produkt jest odpowiedni zwłaszcza dla pań- z pewnością ułatwi szukanie niezbędnych rzeczy w torebce.
-
Cukierki krówki
Krówki przyciągną na pewno wielu łakomczuchów, ale i nie tylko. Cukierki te przypomną dzieciństwo straszemu pokoleniu, a jak wiadomo- przywoływanie miłych wspomnień i skojarzenie je z konkretną firmą, znacznie wpływa na jej pozytywny odbiór pośród klientów.