Pomysły na gadżety reklamowe

0
77

Od wieków mówi się, że „reklama jest dźwignią handlu”. Oznacza to, że sukces(lub też porażka) firmy zależne są od stopnia, w jakim przedsiębiorstwo się promuje. Aby dotrzeć do potencjalnego klienta, nie wystarczy prowadzić samego marketingu internetowego, reklamować się za pomocą ulotek czy szyldów. Bardzo ważną rolę w reklamie firmy odgrywają również akcje promocyjne, pojawianie się na eventach i w końcu rozdawanie gadżetów z logiem firmy. Te ostatnie najbardziej zapadają klientom w pamięć. Zatem jakie gadżety reklamowe wybrać tak, aby nie leżały bezużytecznie, a sprawiały interesantowi oraz pracownikom uśmiech na twarzy? W tym artykule znajdziesz 4 pomysły na gadżety dla firm które zapewnią zapadnięcie w pamięć konsumentom, poprawę wizerunku oraz tym samym- większy zysk!

  1. Butelka z filtrem 

Kiedy za oknem bucha upał, a wiatraki pracują na największych obrotach, warto zadbać o odpowiednie nawodnienie organizmu. Pojemnik na wodę pomoże nie tylko utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia, ale także zbuduje wizerunek firmy jako spółkę przyczyniającą się do dbania o środowisko (butelka jest wielokrotnego użytku) oraz promującą zdrowie  Dzięki swojej lekkiej wadze, klient będzie mógł śmiało zabrać ją na poranne biegi, siłownię czy zwykły spacer.

  1. Kubek na kawę 

Wiele osób nie wyobraża sobie poranka bez kubka kawy. Nic dziwnego, w końcu kto nie lubi aromatu kawy, która potrafi rozbudzić nawet najbardziej zmęczoną osobę? Dzięki kubkowi na kawę nie trzeba będzie już więcej stać w kolejce w kawiarni. Wystarczy poświęcić 3 minuty w domu aby zrobić napój, a potem przelać go do naczynia, które dzięki solidnej pokrywce nie wyleje ani kropli, a ponadto będzie dobrą promocją firmy.

  1. Smycze 

Smycze stanowią idealną zaczepkę na identyfikator czy klucze do domu. Produkt jest odpowiedni zwłaszcza dla pań- z pewnością ułatwi szukanie niezbędnych rzeczy w torebce.

  1. Cukierki krówki

Krówki przyciągną na pewno wielu łakomczuchów, ale i nie tylko. Cukierki te przypomną dzieciństwo straszemu pokoleniu, a jak wiadomo- przywoływanie miłych wspomnień i skojarzenie je z konkretną firmą, znacznie wpływa na jej pozytywny odbiór pośród klientów.